3 tips om af te vallen

Home / Blog / Afvallen / 3 tips om af te vallen

3 Tips om af te vallen

Iedereen houdt van tips voor gewichtsverlies. Het zijn kleine herinneringen aan wat we wel en niet moeten doen. Tips zijn als een goede vriend en stoten je altijd aan om het juiste te doen. Beschouw deze pagina dus als uw goede vriend en houdt u op het goede spoor. Deze tips zijn van toepassing op tieners tot senioren en zijn een geweldige gids voor gewichtsverlies voor elke leeftijd.

Dus als je klaar bent om te beginnen met afvallen, bekijk dan deze handige tips om je vandaag op weg te helpen,

Tip 1: Wil het!

Eerst en vooral moet je willen afvallen. Van alle tips voor gewichtsverlies is dit waarschijnlijk de belangrijkste.Gewoon zeggen dat je wilt afvallen, is misschien niet genoeg.

Je moet je echt inzetten voor je inspanningen om af te vallen. Versterk uw inzet door uw plan voor gewichtsverlies op te schrijven. Maak doelen en tijdlijnen. Maak je doel realistisch en meetbaar. Doelen helpen ons onze geest in het spel te houden en ons iets te bieden om naar te streven. Raak opgewonden en gemotiveerd om af te vallen en herinner jezelf er dagelijks aan dat je fit en gezond wilt worden.

Tip 2: Begrijp het

Afvallen kan een hele uitdaging zijn en dit geldt vooral als je niet begrijpt wat het beste voor je is.

Je moet begrijpen wat de juiste dagelijkse calorie-inname is om af te vallen om op een gezonde manier af te vallen. Je wilt niet te weinig calorieën eten en niet te veel calorieën eten. Je moet ook de calorieën die je verbrandt tijdens het sporten begrijpen. Om af te vallen moet je een calorietekort creëren. Om dit te doen moet je meer calorieën verbranden dan je verbruikt. Veel programma’s voor gewichtsverlies helpen u en leren u de basisprincipes van gewichtsverlies, calorieën, lichaamsbeweging en meer.

Tip 3: Verander wat je doet

Als je altijd doet wat je altijd hebt gedaan, dan krijg je altijd wat je altijd hebt gekregen. Dus het is tijd voor enkele veranderingen.

Deze tip voor gewichtsverlies gaat over het maken van veranderingen in levensstijl. Dit is hét moment om naar je huidige gewoonten te kijken en op te schrijven wat je moet veranderen. Gooi de overtuiging weg dat je “je bord moet schoonmaken”. Dit is vooral belangrijk voor ons “babyboomers”. Leer kleinere portiegroottes te nemen of stop met eten als je vol bent. Begrijp wat een juiste portiegrootte is en voel je niet schuldig omdat je iets op je bord hebt laten liggen. Gebruik de USDA “MyPlate” -richtlijnen voor hoeveel van elk van de voedselgroepen u zou moeten eten. Zo wordt je bord gevuld met de juiste spullen. Denk aan andere slechte gewoonten die je hebt gevormd en die je belemmeren om af te vallen. Schrijf ze op en plan ze dan te veranderen. Probeer één keer per week iets te veranderen totdat je alle slechte gewoontes hebt afgeschud.

 

Bekijk ook

Geen Resultaten Gevonden

De pagina die u zocht kon niet gevonden worden. Probeer uw zoekopdracht te verfijnen of gebruik de bovenstaande navigatie om deze post te vinden.